Kvällen

Nu känns det bättre. Brukar alltid hjälpa att skriva av sig lite, även om det inte hjälper helt så klart, men en hel del. Det är bara det att man ibland är så trött på att kämpa. Att det aldrig blir en paus, ingen lång i alla fall, tills nästa grej kommer. Ibland är jag riktigt rädd för att bli lycklig för då händer det garanterat något. Man kan ju inte gå omkring och tänka så, men visst är det svårt ibland. Samma sak när det gäller kärlek. Jag är rädd för att bli sårad därför avskärmar jag mig på ett sätt och låtsas inte om att en kille kanske tittar åt mitt håll. Eller om jag ser någon som verkar intressant, så tänker jag genast "att det är ingen idé, jag är inget att ha" eller "han har säkert flickvän" eller "jag vill inte bli sårad igen". Varför gör jag så? Jag vill egentligen inte göra så, men ändå gör jag det. Jag låter rädslan vinna varje gång.

Var egentligen inte alls det här jag skulle skriva om. Jag kom visst in på något sidospår, men det är sådant som händer.

Det jag skulle skriva om var att jag känner mig bättre och att jag faktiskt sitter här vid datorn och sjunger, samtidigt som jag dansar sittande :) Om man nu kan dansa sittande :P

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Är inte något kul alls på tv, så blir nog en film skulle jag tro. Problemet är bara att välja film. Vet inte alls vad jag känner för :S

Det här är några jag funderar på:

          

Tre helt olika filmer alltså. Vilken hade ni valt?

Kommentarer
Postat av: Katie

Jag skulle ha sett Confessions of a shopaholic. Den har jag inte sett än!

Jobbigt när det känns tungt, men det brukar som sagt hjälpa att skriva av sig :D

2009-08-20 @ 20:05:16
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Aha. Då kanske du är lite less på den :P

Bridget Jones är ju alltid roligt tycker jag. Eller Notting Hill :D

2009-08-20 @ 20:29:24
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Den har jag faktiskt inte sett. Har du sett den tidigare?

2009-08-20 @ 20:50:02
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Jag får kanske ta och se den någon gång då :D

Kollar du en massa på serier också eller blir det mest film?

2009-08-20 @ 21:33:39
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

För mig blir det betydligt mer serier än film.

True Blood är nog absolut favoriten nu. Har du inte sett den måste du göra det. Jag vet inte vad du tycker om nedladdning och så, men den börjar visas på ettan snart :D

2009-08-20 @ 21:58:35
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0