Dagen så här långt

Jag tänkte få in ett litet inlägg innan jag måste iväg igen. Har varit i skolan för en introduktion för en lektion och ska iväg på en till om någon timme.
Just nu sitter jag och håller på med inlämningsuppgiften för ena kursen. Den ska vara klar och inlämnad på torsdag, så vill helst ha den klar idag, så att jag kan börja med matten så snart som möjligt. Ska sätta mig och försöka lägga upp en planering så snart som möjligt, så jag har koll på läget; när varje uppgift ska lämnas in och varje prov ska göras.
Men nu måste jag fortsätta med pluggandet, så att jag får lite mer gjort innan jag ska tillbaka till skolan.

Kommentarer
Postat av: Justine

sv: aa de sant:) annars allt bra? har du haft en bra dag? kramis:)

2009-08-18 @ 20:41:45
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0