Dagens planer

Idag har jag tänkt låna mamma och pappas multiskrivare och dator. Jag ska scanna in lite gamla bilder på mig när jag var liten. En del av dem har jag tänkt använda till bloggen, så några kommer ni få se :P
Jag ska självklart inte sitta inne hela dagen och scanna utan ska vara ute också. Man måste ju passa på att njuta av det fina vädret medans det varar.
Runt ett-tiden ska vi åka till Karlsborg och äta lunch. Jag bjuder familjen på Tai-mat. Ja, utom syrran då för hon är inte här. Henne får jag bjuda någon gång när hon är i Skövde. Då blir det nog Kina-stället för det gillar hon. Det ska i alla fall bli riktigt gott. De har så god tai-mat där. Skövde har inte alls lika god.
Nu blir det en dusch och sedan frukost.

Ha det så fint i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0