Dagens som gått

Har ingen direkt ork alls just nu, inte ens blogga. Med det är väl som allt annat, det går upp och ner.

Ringde till frissan idag, så nästa vecka ska jag äntligen klippa mig. Har lite smått ångest inför det eftersom jag misstänker att det behöver klippas en hel del. Jag vill ha långt hår nu, så det vore inte alls kul, men samtidigt är det som det är. Det är ju faktiskt bättre att få bort det slitna, det måste ju ändå bort för eller senare.

Var runt på stan och letade BH efter skolan. Är ju totalt hopplöst att hitta någon som sitter bra i min storlek. Man kanske borde starta upp en butik med BH-ar i större storlekar :P Det är grymt irriterande att hitta! Jag fattar inte de som vill ha stora bröst och frivilligt opererar dem stora. Jag tycker de bara är till besvär ibland, plus att man får ryggproblem. Nåja, det är ju deras val.

Nu ska jag hoppa in duschen. Äntligen! Ska bli så skönt. Senare blir det film i form av Män som hatar kvinnor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

- KASS FILM!

2009-08-27 @ 18:31:17
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Rhea

Har du varit på Max mode. Tror det heter nåt sånt. Där brukar de ha större storlekar, som många faktiskt behöver. Kram

2009-08-28 @ 07:54:24
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3
Postat av: Rhea

Hej! Jag bor i Falköping så det blir att man handlar i Skövde i bland. Tycker nog att Max mode har annat än tantmodeller också. Min dotter som är 17 år brukar köpa bh där. Jag brukar köpa bikini. Behöver oftast olika storlek på trosa och bh. Men eftersom folk envisas med att köpa bh i med för små kupor och oftast för bred över ryggen så finns det mest i dessa storlekar. Både Stilpoliserna och Oprah Winfrey har ju tagit upp detta i sina program.

Kram

2009-08-28 @ 15:28:23
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0