Det här har jag beställt från H&M :)

Nu har jag äntligen fått iväg en beställning och 10% på hela köpet fick jag också :) Hade velat få med en jacka också, men hittade ingen jag ville ha. Eller jo en, men den hade puffärmar och det ser inte jag klok i! Så typsikt att det alltid ska vara något det är fel på. Oftast är felet att den är dubbelknäppt, vilket inte är särskilt snyggt på någon med stora bröst. VIlket är väldigt synd, för jag tycker det är snyggt.

I alla fall. Det här blev det den här gången:


Ett svart, långt linne som jag tänkte ha leggins eller stickade strumpbyxor till, med en kofta till. Om nu tröjan är så lång som den verkar på bilden i katalogen. Inte snyggt när man visar halva rumpan när man bara ha leggings till. Usch, ryser...


En lång stickad väst. Tror det blir riktigt snyggt till jeans och någon färgad topp till.


Två-pack stickade strumpbyxor; ett par svarta och ett par gråa. Mina gamla har gått sönder, så varför inte passa på att köpa två samtidigt :)


Ett par vanliga, svarta leggings. De jag hade gick sönder, så måste ha ett par nya.

Blev mökt för hela slanten den här gången, men å andra sidan så var det basplagg. Gillar mycket färg, så det blir att hotta upp det hela med färg :)

Kommentarer
Postat av: cecce

Har också precis skickat i väg en beställning! Visst är det bekvämt att shoppa vid datorn. Satsade på en långkofta och ett par jeans.

Ha en skön kväll!

2009-08-16 @ 20:46:41
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

H&M har fått in så himlans mycket snygga saker nu tycker jag. Fina kläder du beställde :)

2009-08-16 @ 20:48:28
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0