Fick TVÅ roliga paket på posten idag :)

Idag fick jag äntligen mina kläder som jag beställt. Både paket kom på samma dag! Hur nice är inte det :P Först fick jag ett sms om att halens paket kommit och när jag kom hem så låg den en lapp att H&M kommit också. Konstigt att jag fick en lapp hem förresten för jag hade tryckt i att jag ville få ett sms, lite irriterande.

Det här blev det från Halens:


En vanlig, svart kofta.


Och så här ser den ut knäppt (eller ja, en knapp i alla fall :P)

Och det här fick jag från H&M:


En lång, svart top och gråa, stickade strumpbyxor (köpte ett par svarta också).


En lång, stickad väst. Den är svart med lite silver i.

Visst blev det fint ;)

Kommer två plagg till lite senare, så dem får ni se då :)

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!

Kommentarer
Postat av: Halens.se

Hej!



Vilket fint inlägg du gjort hos sos. Superkul att du bloggar om oss tycker vi.



Fortsatt trevlig dag!



Halens.se

2009-08-27 @ 09:47:20
URL: http://www.halens.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0