Fredag

Fick min sovmorgon idag, gick upp någon gång vid halv tio. Men vaknade flera gånger innan dess på grund av sängen. Har sjukt ont i ryggen nu :( Hur det ska gå att jobba vet jag inte riktigt, men det måste gå.
Har varit med mamma och mormor och handlat idag. Jag köpte mig två par skor, som det kommer bilder på senare. Nu hinner jag inte, för ska snart till jobbet. Men det kommer, det lovar jag :)
Vi var också och fikade på ett nyöppnat ställe. Var helt okey även om jag kanske inte väljer att fika där i första hand. 
Så klart upptäckte jag att jag hade glömt handla gurkan till lunchen jag ska ha med mig till jobbet imorgon, så jag får cykla förbi maxi på vägen hem ikväll. Så typiskt att man alltid ska glömma något. Tur att det inte är längre bort än att man kan gå igen eller som i det här fallet ta det på vägen hem från jobbet. Nu måste jag dra. Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0