Idag börjar det

Nu är det dags för uppropet för den första kursen, som börjar idag. Är rätt nervös faktiskt, vilket jag inte brukar bli. Kanske beror på att det är ett tag sedan jag satt i skolbänken. Men det ska nog gå bra :) Jag hoppas det i alla fall. Känns lite tråkigt att gå miste om sin sovmorgon, men det är som det är. Ska iväg och jobba i eftermiddag också. Hade tur att jag inte behövde ta ledigt idag för att gå till skolan. Men om jag har lika mycket tur senare i veckan är en annan femma. Får schemat idag, så då vet jag om jag behöver prata med dem på jobbet om ledighet eller inte.
Tänkte se om jag hittar en väska till skolan också när jag ändå är nere i stan. Jag hinner i alla fall en stund innan jag måste hem och äta innan jag ska iväg till jobbet. Blir lite flängande idag, men det är bara att gilla läget. Jag får ju i alla fall lite gratis motion :P

Kommentarer
Postat av: elina

Tack för din röst!

2009-08-10 @ 10:54:06
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Jaquelen

Jag har skrivit sen jag var 11 år, det har varit ett sätt för mig att uttrycka mig själv. Jag har ganska svårt att visa mina känslor, så då gör jag det genom att skriva, måla, dansa, fotografera mm.

Du då, hur länge har du skrivit?

2009-08-10 @ 11:42:18
URL: http://itaintme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0