If I could turn back time

Ibland önskar man verkligen att man kunde vrida tillbaka klockan och göra vissa saker på ett annat sätt eller kanske inte alls. Det är så jag känner det för mitt ätande. Det gick så bra att hålla mig borta från onyttigt, men sedan så började jag tillåta mig själv mer och mer och nu har jag tappat kontrollen. Godiset håller jag mig fortfarande borta ifrån, men allt annat slarvas det med. Det blir chips, kakor, dricka osv.
Det måste bli ändring nu! Men jag ska vara ärlig, en del av mig vill bara ge upp och låta mig stoppa i mig hur mycket jag vill, medan en annan del av mig får panik och ångest. Och vad händer då? Jo, jag stoppar i mig ännu mer. Jag måste helt enkelt vara stark och sätta stopp nu!

Ska börja med ny kost på måndag är tanken, så då får det bli nya tag. Jag hoppas i alla fall att jag kan börja på måndag. Måste leta recept och handla i så fall, men jag har även skolgrejer att ta itu med. Jag får helt enkelt se hur det ser ut imorgon. I vilket fall så kan jag ju helt klart sluta med allt annat på måndag. Då är jag i alla fall ett steg i rätt riktning.

Kommentarer
Postat av: M

Jag har köpt dem på en butik som heter DNA här i umeå. Märket vet jag inte riktigt vad det var..

2009-08-29 @ 22:50:34
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: ikväll har jag tittat på "terminator 2" med min bror :-)

själv?

2009-08-30 @ 00:18:16
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0