IKEA - katalogen!

Igår fick jag nya IKEA-katalogen, jippi!! Ser alltid fram emot när den kommer. Då brukar jag sätta mig i lugn och ro och kolla sida efter sida. Oftast kollar jag igenom flera gånger. Den här gången är inget undantag, har redan bläddrar igenom den ett par gånger och ska göra det senare igen :P

Har inte hänt så mycket annat idag än att jag har varit i skolan och så pluggade jag när jag kom hem. Så nu är jag klar med inämningsuppgiften och den är ivägskickad också :)

Har börjat kolla lite på engelskan också. Egentligen har jag redan ett VG, men var tvungen att få ihop poängen så valde det. Kanske att man kan försöka sig på ett MVG :P

Nu blir det mat, är jättehungrig.



Kommentarer
Postat av: Enna!

Hehe ;) Ikväll ska jag också "mysa" med min ikeakatalog. Den är sjukt inspirerande!

2009-08-19 @ 15:31:43
URL: http://annegbg.blogg.se/
Postat av: cecce

Du verkar vara duktig så du klarar säkert av ett MVG. Sikta högt!

2009-08-20 @ 06:11:09
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0