Invigning av Bik Bok! (shopping-resultat i bilder)

Äntligen har butiken Bik Bok kommit till Skövde. Har aldrig varit inne någon av butikerna, men man har ju sett kläder i tidningar. Jag var självklart på plats när det öppnade. Hade lektion på morgonen, så jag jag var först på plats :P Måste verkligen berömma, speciellt en tjej som jobbar där. Hon var verkligen serviceinriktad, hjälpsam och trevlig. Jag behövde inte ens be om hjälp utan hon kom fram till mig när jag rotade i jeanshögen. Jag fick till och med hjälp när jag provade! Hon frågade flera gånger hur det gick och var och hämtade kläder i större storlek och tipsade om andra byxor när de jag provade inte passade. Det är verkligen inte varje dag man får sådan service. Oftast får man leta rätt på någon om man behöver hjälp. Så tusen tack till dig som gav mig sådan service!

Det här blev dagens skörd:


En jeansklänning och ett par svarta lack-leggings. Har provat massa olika sådana leggings och äntligen ett par som sitter bra! Detsamma säger jag om jeansklänningen. Är jättesvårt att hitta en som sitter bra när man är lite större upptill, men den här satt perfekt :)


Vet inte riktigt vad som hände med bilden här. Klänningen är så klart inte fläckig utan helt svart. Superfin är den i alla fall och passar bra med leggingsen jag köpte :)


Blir snyggt om man matchar ihop det med det här snygga nitskärpet som jag köpte på Gina Tricot i veckan.


Blev ett par jeans också; ett par ljusa för en gångs skull :)

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!

Kommentarer
Postat av: Mary

har också inköpt det där skärpet här om dagen, det är ju riktigt snyggt :)

2009-08-28 @ 16:34:22
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: sabina

Riktigt snygga saker ;)

2009-08-28 @ 17:11:11
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

äntligen fredag!

hoppas du får en fin kväll :-)

2009-08-28 @ 19:22:40
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte jag :/

men ja måste ! för ja vill ha längre hår

2009-08-29 @ 09:08:05
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0