Jag ber om ursäkt!

Förlåt för att jag inte skrev något igår, men var helt slut när jag kom hem. Var första lektioen igår och efter den så jobbade jag någre timmar. Gick rätt bra, men det snurrade runt i huvudet av all information. Tar nog ett tag innan hjärna fattar att man ska lära sig en massa igen. Efter jobbet gick jag till S en sväng och tog en fika med henne. Blev inte kvar där så jättelänge för jag var rätt trött, både i kroppen och i huvudet. Senare på kvällen hjälpte jag syrran at få in sin header i bloggen. Inte det lättaste att förklara över msn :P Men det gick till slut.

Idag skulle jag gått till skolan för andra lektionen, men de ringde för en stund sedan och sa att läraren är sjuk, så det blir hemmastudier idag istället. Typiskt att det var idag för jag måste ändå ner till banken och sätta in pengarna för boken jag vann på Tradera. Fördelen är jag kan lägga upp studierna lite idag. Till att börja med ska jag duscha och äta frukost. Sedan när jag gjort mig klar, så ska jag nog plugga först innan jag tar banken, så är det gjort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej okej ! ;D

ja ska bara slappa idag

2009-08-13 @ 14:08:34
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0