Jag orkar inte mer!

Just nu känner jag bara för att krypa upp i soffan och gråta. Ni som följt min förra blogg kanske vet att jag haft problem med en återkommande infektion. Är helt säker på att den är tillbaka igen, känner så väl igen symptomen. Jag bara känner det att jag inte orkar med det här längre. Jag vill, för en gångs skull, bara vara frisk och slippa oroa mig för sådant här. Det känns så förbannat hopplöst! Verkar som att jag aldrig kommer att få känna mig helt frisk. Jag vet att jag aldrig kommer det eftersom jag har min bestående sjukdom, men så frisk jag kan vara trots den.
Jag vill inte hamna i ett stort svart hål igen, som jag gjort tidigare i mitt liv. Jag vet ju att det hör till infektionen att humöret är upp och ner och att man känner sig nedstämd tidvis. Hjärnan vet det, men inte själen. Ja, eller vad man nu ska kalla det. Tror ni förstår vad jag menar.
Finns en annan följdsak på infektionen, nämligen den att när jag mår dåligt då stoppar jag i mig en massa onyttigt. Fast jag egentligen inte vill, så kan jag inte låta bli.
Ska nog ta och sätta på en riktigt sorglig film, så man får gråta lite...

Kommentarer
Postat av: zaida

usch vad jobbigt. Det gäller abra att ge sig fan på att man klarar det !

2009-08-20 @ 15:52:31
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Anonym

skit fin blogg. :)

vill du följa mig med blogvin? jag använder inte de till mina bloggar ja lääser men

ja har en speciell mapp på datorn som ja lägger alla bloggar jag läser i , och dom kollar

jag igenom flera gånger om dagen o kommenterar, så följer du mig med blogvin lägger ja dig i den mappen ?

2009-08-20 @ 17:19:18
URL: http://emmyandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack tack :)

aaw bra o jag dig i min mapp hehe

2009-08-20 @ 19:41:32
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0