Konstig dröm

I natt hade jag en konstig dröm. Till att börja med så drömde jag att jag drömde och det vet jag inte om jag någonsin har gjort. Det började med att det kändes som en tand i överkäken gick sönder, vilket den också gjorde. Sedan så gick ALLA tänderna i överkäken sönder och trillade ut. Även det som var kvar efter de gått sönder trillade ut! Sedan vaknade jag. I drömmen alltså.
Jag vet inte alls hur jag kan ha fått till den här drömmen för jag har inte pratat om tänder, hört någon annan prata om tänder eller sett någon film där tänderna har haft en viktig del. Jag brukar annars ha en tanke om varför jag drömt något konstigt. Jag kan pussla ihop det med något som hänt dagen innan.
Nu ska jag snart iväg och jobba. Sista dagen den här veckan, sedan är jag ledig hela helgen :) Ska bli rktigt skönt att få sovmorgon i morgon :P Efter jobbet bär det iväg till Mölltorp. Jag ska hälsa på föräldrarna över helgen. Ska passa på att bada lite nu när det är fint väder. Det skulle ju bli sämre igen nästa vecka, så det här kanske är enda chansen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Drömmer ofta att mina tänder trillar ut. Gör ont när man vaknar.. Och man tror ju att det är sant..



Ja din header är lite liten hm.. Kanske måste du lägga till hur stor du vill den skall vara eller så..

2009-08-07 @ 17:19:53
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: - H*

- sjukt !

2009-08-07 @ 17:47:37
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: - H*

- när man drömmer att man har tappat tänder så beyder det att någon i släkten kommer att dö .. well, det är det jag läst!

2009-08-07 @ 17:48:15
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Tina

Drömmar kan vara konstiga Ler har en kategori i min blogg om just vad jag drömmer ibland...ha det fint

2009-08-07 @ 18:10:11
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0