Regnar :(

Nu regnar det igen.




Skulle tydligen vara fint imorgon igen, men det är inte mycke till tröst nu. Hade nämligen tänkt gå iväg och handla lite senare, men verkar inte som det kommer bli så. Hade jag bara haft ett paraply, så hade det inte varit några problem. Inte har jag någon jacka med luva heller, annars hade det också gått. Undrar jag om kepsen hjälper något? Hm, tveksamt. Får nog helt enkelt hoppas på att det har slutat regna när jag hade tänkt knalla iväg.

Är ett riktigt filmväder idag, mörkt och tråkigt. Man vill inget annat än att krypa ner i soffan framför en bra film. Kanske får bli det sen. Köket och badrummet kan jag alltid ta i helgen. Tycker ändå att jag har varit duktig och gjort mycket idag. Har lite kvar som ska göras, men sedan blir det nog film. Funderar på att skämma bort mig lite med ett fotbad också. Var riktigt längesen jag gjorde det. Köpte hem fotsalt för flera månader, men har inte ens öppnat burken än så det är nog dags nu :P

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!

Kommentarer
Postat av: Mary

Synd att solen inte visar sig där, här är den väldigt stark

2009-08-03 @ 18:07:03
URL: http://marybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0