Shit, vilken natt!

Den natten som jag hade i natt vill jag inte vara med om igen. Hade så ont i magen pga magkatarr, så kunde i sova. Efter att ha tagit två tabletter, så lyckades jag somna efter 4 någon gång. Fick dessuom för mig att det säkert är blindtarmsinflammation och sen kunde inte jag få det ur huvudet förrens smärtan lättade. Då visste jag att det ju inte kunde vara det.
I alla fall, så är jag sjukt seg idag. Men trots det så har jag nästa gjort klart ena engelskauppgiften. Den inför provet. Ska göra en av inlämningsuppgifterna också, men det blir senare i nästa vecka. Ska försöka få lite gjort med matten också, så att jag kan lämna in den där uppgiften snart och sen göra provet.
Dessutom så har jag prov i utvecklingsstörnings-kursen nästa vecka, så tänkte börja kolla lite på det. Om jag hinner vill säga.

Måste kolla efter recept idag också, så att jag kan handla till nya kosten. Hade ju tänkt börja med den imorgon, så det vore ju bra om jag i alla fall hade mat till morgondagen och eventuellt även tisdagen. Måste också göra en matschema för nästa vecka och lägga upp lite vilka tider jag ska äta på. Inte det lättaste att pussla ihop när ingen dag är den andra lik. Jag tänker då främst på lektionerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar den sämst faktiskt , känner mig så fet i den :/

2009-08-30 @ 19:53:00
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0