Sista ämnet

Imorgon startar det sista ämnet jag har nu under hösten. Det är då dags för Naturkunskap A. Känner lite smått ångest inför morgondagen eftersom lektionen inte är på den vanliga skolan utan på Västerhöjdgymnasiet som ligger bredvid. Det är på grund av att det inte finns några labbsalar på skolan, så då får man låna det på gymnasiet. Jag gick inte på den skolan under gymnasietiden, så jag hittar verkligen inte alls där. Har inte ens varit utanför. Det är därför jag känner lite ångest inför det. Men jag antar att det kunde vara värre. Det kunde faktiskt ha varit in högstadieskola jag skulle till. Finns det någon värre skola?! Kanske beror på hur min skoltid var då, alla dåliga minnen.
Det kommer säkert att gå bra, bara man inte går vilse :P Den risken finns faktiskt, med tanke på mitt dåliga lokalsinne. Okey, riktigt så illa är det kanske inte, men nästan :P

Nu blir det sängen, så man orkar upp imorgon. Sov gott kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- good luck !

2009-08-27 @ 23:09:23
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0