Snart är den här dagen slut

Den här, liksom de flesta andra dagar har gått ganska så fort. Jag var nere på skolan idag för introduktionen för de resterande kurserna. Eller ja, det var en allmän information kan man säga om skolan, programmet fronter som man använder sig av och hur det är att läsa på närdistans mm. Imorgon ska jag på introduktion för två av närdistanskurserna. Vet inte alls vad man ska förvänta sig egentligen, men man borde väl få boka in tid med handledaren man ska ha under terminen, så att man kan lägga upp en planering. Men det är imorgon det.

Jag är äntligen klar med första av tre uppgifter som ska vara inlämnade på torsdag. Kämpade lite med det faktiskt. Känns som att hjärnan inte vill riktigt, men jag antar att det tar ett tag innan jag kommer in i studerande-läget, eller vad man ska kalla det.

Fick matteboken jag vann på Tradera idag på posten, så var på maxi och hämtade ut det. Blädrade lite i den och det känns lite överväldigande faktiskt. Min första tanke var att jag aldrig kommer att klara det här på egen hand, men efter en närmare titt, så tror jag att jag nog faktiskt grejar det. Jag är rätt bra på att klura ut saker och ting, så det ska nog gå.

Har släpat upp extra-madrassen nu och har bäddat, så nu blir det att jag sover där resten av veckan tills jag har köpt sängen. Tror jag i alla fall. Ska testa nu i natt och se om det funkar bättre och gör det inte det så blir det soffan nästa natt. Fast jag tror faktiskt att det kommer att funka med madrassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0