Torrt och slitet :(

Mitt hår är verkligen i behov av en klippning nu. Otroligt hur mycket det sliter på håret när frisörerna skär istället för att klippa. Jag får nog allt säga till nästa gång att de får ta saxen istället eller så får jag gå till en annan frisörsalong istället. Gjorde en inpackning igår, men det hjälpte inte så jättemycket :( Har två andra inpackningar, så kanske få testa nästa och se om det blir bättre. Det är inte bara att de skar sist jag var hos frissan utan jag tror att mitt hår inte riktigt har återhämtat sig sedan blekningen för något år sedan. Så det har nog två orsaker tror jag. Fast jag märker klar skillnad mellan då de skär och klipper.

Hur är det med er, märker ni någon skillnad mellan att skära håret och klippa det?

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej, hoppas det försvinner då! :)

Med mig är det bra :D

2009-08-17 @ 13:37:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0