Två dagar kvar...

... tills helgen :) Jobbade förra helgen, så den här är jag ledig. Bra tajming tycker jag eftersom det ska vara fint väder i helgen. Då ska jag passa på att vara ute. Kanske ska till Mölltorp och hälsa på föräldrarna, men inget är bestämt än. Ska snart till jobbet nu och det känns rätt okey idag faktiskt. Trivs jättebra där, men den senast tiden har jag bara velat vara hemma, men idag så känns det som vanligt igen.
Idag har faktiskt till och med sminkat mig, vilket inte hör till vanligheterna, även fast det nu händer betydligt oftare. Har på mig mina nya jeans idag när jag cyklar iväg, men ska ha nya klänningen på mig när jag åker hem. Det märks att det är augusti nu, för trots att det är sommarvärme på dagen, så är det för kallt för att gå barbent såhär tidigt på morgonen. Trots att solen faktiskt är framme. Det är inte en klänning som går att ha leggings under heller, tycker inte jag i alla fall. Finns säkert de som tycker det, men inte jag :P Ska förresten försöka få in en bild på klänningen idag när jag kommit hem.

Har förresten tänkt införa Dagens MC-låt (Mariah Carey) här på bloggen. Eller kanske bara dagens låt. Vad tycker ni?Tycker det skulle vara kul att ha något som återkommer dagligen. Kanske att det kommer något som är veckovis också. Jag ska fundera lite på det.

Nu måste jag dra, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0