Under Toscanas Sol

Nu ska jag snart sätta mig i soffan och titta på en film, men först tänkte jag skriva några rader om hur dagen har varit.
Jag har kommit igång lite med uppgiften till skolan. Inte mycket, men lite i alla fall. Skickade över den till mamma, så hon kunde läsa det jag gjort hittills. Var osäker på om det var bra eller inte, men hon tyckte det så då litar jag på det :) Har varit nere på banken och satt in pengarna för boken jag vann på Tradera. Så jag hoppas på att den kommer snart eftersom den kursen börjar nästa vecka.
Jag hade tänkt komma igång lite med städningen idag, men fastnade framför datorn som vanligt :P Jag fick i alla fall skolgrejen gjord som jag skulle göra idag och det är huvudsaken. Även fast det behöver städas också.
Imorgon jobbar jag kväll, så har tänkt ta mig sovmorgon. Ska inte ens ställa klockan utan sova ut ordentligt. Hur nu det ska gå när man har en säng som är så dålig som min. Det ska bli så skönt att köpa en ny snart. Längtar dit! Nåja, hoppas jag sover länge i alla fall.

Nu ska jag alltså kolla på en film. Det blir filmen Under Toscanas Sol.



Det är en riktig må-bra-film och att den utspelar sig i Italien gör inte saken sämre. Älskar Italien, är en dröm att få resa dit en dag.







Och så en trailer så klart :)



Kommentarer
Postat av: Micaela

Har aldrig hört talas om den filmen men det verkar bra. Kanske borde se den nångång :)

2009-08-13 @ 22:37:29
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Justine

sv: samma här! tycker om project runway så himla mycket:) annars allt bra med dig? kramis:)

2009-08-13 @ 22:51:36
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0