Vad är det med Sex and the City?

Vad är det egentligen som gör att man gillar den serien så mycket? Jag kan se den hur många gånger som helst. Den blir aldrig tråkig.

Kanske är det för att man önskar att man hade den vänskapen som tjejerna har. Att de faktiskt är olika allihopa, men ändå så bra vänner. De är verkligen där för varandra i vått och torrt, även om de ibland blir osams som alla andra.

Kan säga att jag hade stora förväntningar på filmen när den kom. Kunde inte ens vänta på att någon skulle hänga med, så gick själv och såg den. Kommer ifrån ämnet lite nu, men måste bara säga att det är riktigt skönt att gå på bio ensam. Har ni aldrig testat det, så gör det!

I alla fall. Gillade filmen lika mycket som serien. Den innehåller allt som serien gör. Kärlek, svek, smärta, glädje, vänskap.



 



Väntar med spänning på den andra filmen, som har biopremiär nästa år. Kommer definitivt att gå och se även den på bio :)


Kommentarer
Postat av: joss

Vänskapen är underbar... och KLÄDERNA. Speciellt i säsong fem och sex. ÅH. Ja, man kan se serien hur många gånger som helst.. Jag vet inte huuur många gånger jag har kollat igenom alla säsonger.

2009-08-10 @ 19:30:28
URL: http://jossworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0