Where is he?

Vart är han egentligen? Han med stort H. Har varit singel tillräckligt länge nu. Ibland funderar jag på om jag har missat honom. Jag är inte alltid så uppmärksam på omgivningen och tittar en kille på mig så är första tanken att jag ser konstig ut eller något. Kanske inte konstig, men att jag har mat mellan tänderna, håret är ett kaos, har mörka ringar under ögonen eller att en jättestor finne har uppenbarat sig någonstans i ansiktet. Varför är det egentligen så? Jag har ingen aning.
Hur kommer det sig egentligen att när man längtar efter att ha någon, så ser man par överallt, medans man inte alls ser sånt när man är glad över att vara singel? Det är precis som att man blir uppmärksam på sådan man vill ha. Precis som när man är kär, så ser man Hans namn överallt man läser.
Det är väl som man säger att vill man ha något så dyker det upp när man minst anar det. Samma sak här tror jag. Slutar man leta så dyker Han helt plötsligt upp.


Kommentarer
Postat av: Jaquelen

Men va spännande :D Kanske blir nya storsäljaren när du är klar ^^ Jag skriver en fantasy, har hållt på med den av och till sen jag var 15 :P Nu är 19.

2009-08-05 @ 23:31:33
URL: http://itaintme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0