I'm Back!

Nu är jag tillbaka igen efter ett lite juluppehåll. Ganska skönt på ett sätt för nu kanske man kan få lite nya krafter i bloggandet. Har ju varit lite dåligt med det ett tag nu som ni förmodligen har märkt. Det har helt enkelt varit för mycket med skolan och allt, så har inte funnits någon lust eller energi till att blogga. Men nu så, nu blir det nya friska tag! Eller ja, friska, är väl lite ironiskt uttryckt just nu eftersom jag är sjuk, haha! Jag har nämligen åkt på en förkylning så här lagom till nyår. Men men, det gör inte så mycket faktiskt.

Hoppas ni allihopa har haft en riktigt bra jul i alla fall för det har jag haft! Trevligt sällskap och mycket god mat :) Som en del av er vet så håller jag på med att försöka gå ner i vikt och jag var helt enkelt säker på att jag gått upp nu efter julen. Men tro det eller så hade jag gått ner! Jag måste nog vara den första i världshistorien som gått NER istället för upp efter all julmat :P




Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; mm jo den e riktigt bra, älskar den ^^

2009-12-29 @ 18:33:19
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: elin

sv; ja, tack! Usch vad jobbigt det är :(

2009-12-29 @ 20:41:45
URL: http://liloy.blogg.se/
Postat av: Oliver

"sv"; haha jag måpr bra ;) hru gammal e du? :)

2009-12-29 @ 22:29:35
URL: http://oolivers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0