Klassåterträff

Igår var jag på klassåterträffen från nian. Hade ju velat lite fram och tillbaka om jag skulle gå eller inte, men ångrar inte för en sekund att jag bestämde mig för att gå. Klart det var lite pirrigt att gå dit, men det släppte på en gång. Var kul att se vilka som hade förändrat sig och vilka som var sig lika. Kan ärligt talat säga att det fanns ett par som jag förmodligen bara skulle ha gått förbi om jag hade sett dem på stan.

Först var vi Mangos och åt mat och drack lite alkoholhaltiga drycker (:P) och snackade. Vi körde en rotering, så vi bytte platser med jämna mellanrum och det var jättebra för då pratade man automatiskt med alla. Blev lite kort tagna också under kvällen och så blev det gruppfoto på allihopa. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, men ska se om man inte kan få lite bilder. Vore ju ett kul minne :)

På Mangos var vi tills de stängde och efter det gick vi vidare till Husaren där det dansades en hel del och lite dryck blev det där med :P Var hemma strax efter två.

Var verkligen en superkväll!

Kommentarer
Postat av: miiah

sv: Åh så roligt att höra att du hade roligt :)

Haha nu påminde du mig om att laga mat, har inte ens ätit frukost idag ;) hihi



Jag ska då laga mat snart och sen städa rummet :)

kram!

2009-12-13 @ 15:11:19
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0