Måndag

Gooooood morning viet... hehe, nej nu blev det lite fel :P God morgon allihopa :) Tog, som ni kanske märkte, en liten bloggpaus under helgen. Jag kände faktiskt att jag behövde det. En paus från allt egentligen. Det bästa av allt skulle vara en semester så man kunde vila upp sig, men det finns det varken pengar eller tid till, så det är bara att kämpa på.
Idag blir det nog en låååång dag tror jag. Ska ner till skolan om mindre än en timme för en lektion, sen hem och äta och plugga, efter det ner till skolan igen för att göra prov. När det är klart blir det troligen mer pluggande. Usch, jag orkar inte! Jag känner verkligen just nu att jag inte har någon energi. Hade tänkt färga håret också, men det blir nog imorgon i så fall. Måste i alla fall göra det i god tid innan helgen då jag ska på klass återträffen. Jag vill ju inte lukta hårfärg då :P
Nä nu ska jag väl fortsätta, så jag blir klar innan jag dra till skolan. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: miiah

SV: Ingen fara! Bloggpauser behöver vi alla ibland mer eller mindre :) Eller kommentarspauser, ibland är jag så himla seg på att svara haha!



Jo jag mår rätt okej, lite knasiga känslor och trött, ja förkylningen är nog helt borta nu :) Hur är det själv idag?



kram på dig!

2009-12-08 @ 18:25:28
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0