Mina julkappar

Tänkte visa er vad jag fick i julklapp :)


Fick en spikmatta av mamma och pappa. Provat den och I love it!


Scrapbooking-grejer. Den stora plasmappen fick jag av syrran (ej innehållet, orkade inte plocka ur allt igen). Häftet med alla olika papperna (paper pad) fick jag av mamma och pappa.
De två andra med olika papper i fick jag av brorsan.


Handdukar som jag fick av mormor.


Likaså korgarna fick jag av mormor.


Fick jag av mamma och pappa...


...och även USB-minne på 4GB.


Av Katarina och Ella fick jag den här boken och ett bokmärke som jag glömde fota. Men jag kan beskriva hur det ser ut i alla fall. Det är ett snöre och i ena änden sitter det ett ihåligt hjärtan med rosa strass runt och i den andra hänger det en rektangulär platta med ett J på (min initial). Väldigt fint är det i alla fall.

Tror att allt kom med nu, känns inte som att jag har glömt något. Hoppas ni är lika nöjda med era julklappar som jag är! Dela gärna med er av sådant ni fått som ni gillat (eller inte gillat) :)


Kommentarer
Postat av: Bim HD

Ahhh, verkar som om det är fler än jag som inte fått... minst 50paket ;) Härliga julklappar dock...

Må så grankott...

2009-12-30 @ 11:34:58
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Mikaela

spikmatta är bra skööönt!

2009-12-30 @ 12:42:58
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

nej har ju inte det=P

2009-12-30 @ 17:56:51
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: SAGA

Hejsan, Fin blogg=) vill du vara med i min diskiution på min blogg den handlar om skor? =)

Vad gillar du för skor, Färgglada, Svarta, Högklackade, Ballerina? =) Skulle uppskatta din åsikt =)

2009-12-30 @ 18:46:50
URL: http://sagasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0