Välkommen hem till mig! - del 4

Så var det dags för nästa del i hemma-reportaget :P Idag står köket på tur:


När det kommer till bord och stolar så är jag rätt nöjd med storleken, men INTE att det är i trä. Färgen alltså, eller vad man ska kalla det. Ska måla om både bord och stolar så småningom. Det vill säga när jag väl har bestämt mig för färg, men det lutar åt svart så att det blir mer enhetligt med dynorna. Lite tråkigt i fönstret, men vad gör man när man har en katt som tagit det i anspråk? Det är bara att gilla läget liksom. Skåpet på väggen ska bort sen är tanken, så fort jag vet var jag ska ha det som är i :P (Pallen ska inte stå där utan råkade bara komma med)


De här tabletterna bara älskar jag! Likaså spetstabletterna under. Båda hade jag turen att hitta till en mycket billig peng :) Men erkänn att det hade varit mycket snyggare om bordet hade varit svart ;)


Den här snygga lampan köpte jag faktiskt nyligen när jag var nere i Ullared, därav den provisoriska upphängningen :P


De öppna hyllorna brevid fläkten är nog det bästa med det här köket (av det som hör till själva köket alltså, inte det jag tillsatt). Jättebra ställe att ha receptböckerna på. Lägg märke till den tomma utsidan av kyl och frys, inga magneter här inte! Eller jo, timern som sitter på sidan, men det räknas inte :P


Under bänken så är min lilla återvinningshörna som definitivt är i behov av förbättring. Kanske inte bästa stället att ha kattens äthörna, men tyvärr det enda stället som funkar.


Hatar verkligen färgen på luckorna, inte alls snyggt! Fattar inte att det faktiskt är någon som valt den här färgen! Jag skulle vilja ha antingen vitt eller svart. I alla fall något ganska neutralt som passar till allt, eftersom jag gärna byter ut färgskalan i inredningen ganska ofta. 

(Tidigare delar finns under kategorin Inredning)

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!



Kommentarer
Postat av: miiah

Mysigt kök :)



sv: Men åh, jahaa :( Jag som hade förväntat mig ett avsnitt på tisdag ju! Nu blir jag ledsen och besviken ;p



Nej nationella i matte är aldrig kul alltså :s Och det är så jobbigt att man måste vänta så länge på resultatet med.. Åh så tråkigt, hoppas ditt nationella går bra!



Och hoppas allt e bra med dig idag :)

Kram! :d

2009-12-11 @ 17:21:15
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: miiah

sv: Varsågod :)



Udch så tråkigt med feber! Hade du roligt på din klassreunion? =) Allt är bara bra med mig, jag är lite trött men det är ju söndag.. ;)



Kramar!

2009-12-13 @ 14:17:45
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0