Killar som tjatar

Vet inte om jag drar till mig fel killar eller vad det är frågan om. Inte alla, men många killar som jag pratar/pratat med via nätet och som vill ses, kan inte ta ett nej. Istället fortsätter de att försöka tjata sig till ett ja.

Nu menar jag inte de som frågar då och då. Utan jag menar de som fortsätter att argumentara efter att man har sagt att "nej, jag kan inte ses då". Ska det vara så förbaskat svårt att fatta?! Kan man inte så kan man inte. Eller tar de det som en öppen invit till att fortsätta tjata.

Tror de att man spelar svårfångad eller är de bara så förbaskat osäkra. Vet inte hur det är med andra tjejer, men jag tycker att tjat är oerhört osexigt och avtändande! Sedan finns det de som tror att man tycker att de är fula bara för att man inte vill träffas. Det är inte bara löjligt utan även omoget. Det kanske är så de tänker, men inte jag. Känner jag att det inte känns rätt att träffas eller att vi inte har något gemensamt, så har jag faktiskt rätt att säga nej. Säga nej, utan att han då börjar anklaga mig för att tycka att han är ful och då blir allmänt sur.
Förstår inte varför man ska ta så illa upp av en sådan grej. Jag menar, själva dejtandet på nätet går ju ut på att man kan välja de man vill träffa, precis som i verkliga livet.

Vad tycker ni? Håller ni med?


Kommentarer
Postat av: Moris

jag håller med att man blir trött på killar som tjatar på att de är fula efter att man har nekat träff med det.



vad svarar man lixom? nej du är inte ful osv. eller vad brukar du svara? brukar du säga vad du tycker? du vet, att de inte ska antyda att de är fula eftersom man inte är intresserad av att träffa de?

2009-07-29 @ 14:55:26
URL: http://moris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0