Det här shoppades det i Ullared i fredags!

Var ju som sagt i Ullared och shoppade och då bland annat julklappar. Precis som jag lovade så kommer det lite bilder på det som shoppades :) Lägger även ut priser för den som är intresserad. Naturligtvis kommer det inga bilder på julklapparna eftersom man aldrig vet vem som läser bloggen. Men tro mig, det en del bilder ändå :P


Ett par svart/silver randiga pyjamasbyxor. Riktigt sköna och lagom tjocka, men ångrar att jag inte köpte mig ett par till. De gav jag 59,95:- för.


En svart bolero med lite paljetter på. Den kostade 69,95:-


Ett svart linne med paljetter på. Den gick på 89,95:-


Och så här ser den ut i bak.


En mörklila dress i velour. Jackan kostade 149:- och byxan 99:-


Röda och vita blockljus: 14,95:-/st
Rosa-lila blockljus: 14,95:- och 19,95:-
Servetter: 9,95:-
"Istappar" i glas: 12,95:-/st
Julgranskulor med snöflickor i: 19,95:-/st


Bomullspads: 6,95:-
Hårspray (små flaskor): 10,95:-
Torrschampoo: 24,95:-
Pincett: 4,95:-
Armband: 49,95:-
Dra-på-lakan (160 cm): 89,95:-
Sparburkar: 7,95:-/st
Avfallspåsar: 5,95 :-/st
Plastpåsar (3 liters, 4 rullar): 19,95:-
Hårfärg: 59,95:-
Kalender: 9,95:-


Mönstersaxar: 29,95:-
Pennor 2-pack: 6,95:-
Fotoalbum: 19,95:-/st
Stämpel med dyna: 24,95:-
Stämpeldyna guld & silver: 9,95:-
Fästkuddar: 19,95:-
Scrapbooking, blompyssel: 14,95:-
Lim: 22,95:-
Stickers metallic: 8,95:-
Stickers scrapbook: 5,95:-
Stickers scrapbook band: 8,95:-


Lampa med upphängning: 149:- respektive 24,95:- (Lampan är bara uppsatt provisoriskt bara så ni vet :P)

Köpte även filmen Stekta Gröna Tomater för 79,95:- och första säsongen av Grey's Anatomy för 99:-

Ja, det var min lilla nätta lista :P Någon som blev sugen på att åka? ;) 


OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!


Kommentarer
Postat av: miiah

SV: Haha jo jag ser ju nu att du har shoppat en del :D OJojoj! :D Fint och billigt, kul med scrapbooking! tkr det ser så fint och roligt ut :)



Kram!

2009-11-22 @ 16:58:45
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Frogprincess

Visst blev jag sugen på att åka, men jag har lovat mig själv att jag ska inte sätta min fot där förren efter jul...

2009-11-22 @ 18:54:05
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Justine

ojoj nu blev jag ännu mer sugen att åka dit och ha lika kul som de människor på tv.. hade du lika kul som de människor på tv? :D ah har aldrig varit där men min kompis åkte dit och sa det var skit billig så nu kan inte vänta tills jag själv ska åka dit..

2009-11-22 @ 20:12:47
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: miiah

sv: varsågod :D åh ja, haha! har sett lite på ett forum och det är ju nästan sjukt så fina saker folk kan göra av det :) vill också vara kreativ! haha



Ikväll har jag bara kollat på tv och snytit mig och tagit nässpray och allt sådant :P själv då? :)

kram!

2009-11-22 @ 20:32:23
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: jennie

det var mycket du fått. jag ska nog dit i februari=)

2009-11-23 @ 16:22:59
URL: http://theresemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0