Snart bär det iväg

Tidigt på fredag morgon, klockan fem, så åker jag, mamma, syrran och Katarina till Ullared för lite julklappsshopping! Ska bli kul :) Blir så klart en del annat också och inte bara julklappar. Jag har gjort mig en "liten" lista :P Ska gå igenom den en gång till och se om det är något jag glömt ta med eller som jag kan plocka bort.
Jag åker dit en gång om året, ibland blir det två. Julshoppingen blir alltid där numera, i alla fall det mesta. Beror ju mycket på vad som finns. Många tror att det bara är skräp där, men det stämmer verkligen inte! Jag hittar ofta grejer där som finns här i stan, men i Ullared får man det till ett billigare pris. Finns de som hetsshoppar när de är där, men jag är inte en av dem. Varför köpa saker man inte behöver liksom? Okey, alla har väl olika definitioner på vad man behöver och jag har ju så klart min. Men jag handlar inte bara för handlats skull och bara för att det är billigt.
Ska i alla fall bli grymt kul att komma iväg :)


Kommentarer
Postat av: miiah

Åh så roligt med Ullared :D Jag vill ocksåå! Har aldrig varit där :(



SV: Nej vem gillar nationella prov egentligen? :P Får bara panik och stressad och känner mig misslyckad trots att nationella inte sänker betyget.. :P Men tack så mkt!



Åh ja, ugly betty måste man också titta på =)

tack för påminelsen ;)

kramar

2009-11-17 @ 18:05:16
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Frogprincess

Ha det så kul :-)

Jag tänker inte sätta min fot där förren efter jul/nyår...

2009-11-17 @ 19:57:43
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0