Annorlunda men användbara prylar

Hittade en sida på nätet men hel del udda prylar. Eller rättare sagt hittade igen. Hittade faktiskt några grejer som jag skulle vilja ha och som kan vara väldigt användbara.


De här tofflorna kanske inte är så snygga, men de har en väldigt bra funktion. Man värmer dem nämligen i mikron och sedan håller de värmen i 2 timmar. Perfekt för mig som ofta har kalla fötter, speciellt under de kalla årstiderna.


Ännu en bra grej för oss som ofta är lite frusna. Det här är nämligen en filt med armar! Väldigt praktiskt om man läsa en bok, som på bilden, eller något annat där man behöver händerna men utan att filten åker isär. Kanske ser lite wierd ut, men säkert jätteskönt.


Det här är en grej som jag verkligen skulle ha användning av. Just nu står det en lampa bakom datorn, som hänger liksom hänger över tangentbordet. Inte särskilt praktiskt. Men den här lampan skulle vara perfekt!


Förresten, så kommer dessa grejer från CoolStuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0