Dagen som gått

Vilken dag säger jag bara! Har varit fullt upp från morgon till kväll.

Först var jag på praktiken, efter det kom syrran och var hos mig en stund. Vi lagade lite mat och åt ihop. När hon hade åkt hem, så började jag läsa på inför provet som är på fredag. Har nyligen pluggat färdigt och slappar en liten stund framför tv:n innan det bli dags för sängen.

Ska upp tidigt imorgon också, även om jag verkligen skulle vilja ha sovmorgon imorgon. Skulle egentligen ha haft det, men bytte till en dag eftersom jag beöver kvällen till att plugga på till provet. Just nu känns det som att det kommer bli svårt att få in allt, men bara jag får ett G så är jag nöjd med det.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

just ja ...så var det :D jag vill också plugga

2009-10-14 @ 22:53:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sessan

Auuuw stackarn! Hoppas att du får ngn nytta gjord, men glöm inte att koppla av oxå. Jag myser framför teven med ett glas vin, en ytterst dålig vana :(

2009-10-14 @ 22:53:32
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Jawi

hej hej snubblade in på din sida hoppas allt e bra me dig? kolla gärna i min blogg.



Kram jawi

2009-10-15 @ 03:38:37
URL: http://jawifashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0