Flitiga Lisa

Okey, jag heter inte Lisa, men jag har i alla fall varit flitig idag :)

Gick upp tidigt idag för att ringa till tandläkaren. Fick en tid i början av december! Men de skulle höra av sig om det dök upp något återbud. Håller tummarna!

Sedan skulle jag gå ner och tvätta, men maskinerna gick inte igång :( Så det vara bara att skicka iväg en felanmälan, så nu är det fixat. Som tur var så fanns det en senare tvättid idag, så nu är tvätten gjord :)

Jag har storstädat badrummet idag också. Och då menar jag verkligen storstädat! Gjorde rent under badkaret till och med och det behövdes kan jag säga. Det är ett sådant där ställe man glömmer att städa på. Eller rättare sagt så skjuter man på det. Mwn nu är det rent oh fint där :)

Var och handlade lite snabbt och fick iväg ett par grejer med posten, så nu är det också gjort. Tycker att jag hunnit med ganska mycket faktiskt!


Kommentarer
Postat av: eM

Tack!, Hittade dom faktiskt på Ellos hemsida.

2009-10-06 @ 18:22:08
URL: http://blackmarkstudio.blogg.se/
Postat av: eM

Kan vara att de bara finns på finska ellos för det var där jag beställde dem.

2009-10-06 @ 20:16:08
URL: http://blackmarkstudio.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Visst var den! Det är jättebra med mig, hur är det själv? =)

2009-10-06 @ 22:12:44
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0