Hur går det ihop?

Jag vet att jag inte skrivit mycket alls om hur det har gått med nya kosten och vikten,men nu kommer en liten uppdatering.

Håller mig till kosten fortfarande även om det har blivit en hel del slarv med att äta annat mellan måltiderna. Måste bli skärpning där! Trots det så har jag faktiskt gått ner i vikt. Förutom en vecka då jag hade gått upp 8 hekto :( Snacka om att jag blev irriterad på mig själv då!

Sedan förra veckan så har jag gått ner hela 1,5 kg! Jag var helt säker på att jag hade gått upp och inte ner. Men det konstiga är att det inte hade hänt särskilt mycket med centimetrarna. Hur går det ihop egentligen? Kanske kan bero på att jag druckit en del dricka. Magen brukar bli lite uppblåst av all kolsyra. I vilket fall som helst, så ljuger ju inte vågen i alla fall, så jag är glad över mina 1,5 kg :) Det är typ hälften av det jag gått ner sammanlag sedan jag började för nästan två månader, så är helt klart nöjd!

Skulle kunna sitta och skriva ner skillnaden i mått också, men jag tror inte det skulle vara så kul att läsa. Eller? Blir det så småningom i alla fall, men inte förrens mycket senare.




Kommentarer
Postat av: Sessan

Med mig så är det super duper, jag har varit på arbetsutbildningen idag, så jag kunde inte varit lyckligare... :)



Stackarn, du får pyssla om dig själv och krypa under en varm filt med en kopp te..

Krya på dig gumman!

2009-10-26 @ 22:12:32
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: therese

bra jobbat!! =) Är det LCHF du kör?

2009-10-27 @ 18:38:20
URL: http://slutavarafet.bloggse

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0