Längtar till sängen just nu

Jag är verkligen sjukt trött just nu. Kanske inte direkt i kroppen, men i huvudet. Sitter och försöker läsa på inför provet imorgon, men det känns verkligen inte som att något går in. Men förhoppningsvis är det något som fastnar, i alla fall tillräckligt för att få godkänt imorgon.

Har varit på praktiken idag också, så man är inte direkt pigg innan till att börja med. Det får helt enkelt gå som det går. Jag ska i alla fall försöka få in lite arter, men sen lägger jag nog ner det här. Går inte in något ändå känns det som. Är helt enkelt för trött. Blir nog att jag hoppar in i duschen nu och sedan pluggar lite arter och sedan blir det tv:n.

Kommentarer
Postat av: Miiah

SV: Härligt :) Jo jag sov rätt bra :p vaknade dock lite tidigt eftersom jag var nervös. Jag var nervös för jag skulle på min allra första jobbintervju idag :))



Aha okej, vad är det för prov du har?

Idag har jag varit på min jobbintervju och har precis kommit hem :p har lagat mat och nu sitter jag här :) själv då?



kramar :)

2009-10-15 @ 19:16:11
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Erica

Sv: Vet inte vad det är för material men den är i alla fall jätteskön och sticks ingenting :):D

2009-10-15 @ 20:15:47
URL: http://ericai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0