Lite uppdatering om hur det går

Kom precis på att jag varit dålig med att skriva om hur det gått med den nya kosten. Jag lovar att jag ska försöka bli bättre på det.

Har gått ganska bra faktiskt. Under tre veckor så har jag gått ner ett kilo, vilket resulterat i 3 centimeter mindre runt midjan. Det tycker jag är rätt bra ändå, med tanke på att jag inte kan träna något just nu och att det blev väldigt mycket slarv under förra veckan (var sjuk + kalas). Men nu är det ny vecka och nya tag och jag hoppas på att det försvinner mer under veckan så att det fortsätter att gå neråt.
Fast jag måste erkänna att jag är förbannad på mig själv för slarvveckan förra veckan. Visst att jag blev sjuk var inte mitt fel, men jag kunde ha ätit betydligt mindre godsaker på kalaset. Samtidigt tror jag att det blev en bra läxa, men ändå så vet man ju att man kunde att gått ner i vikt istället för att gå upp ett hekto. Men som sagt, man lär sig av sina misstag.

Nu ska jag strax fixa lite lunch. Idag blir det broccoligratängen för det går snabbt eftersom jag ska iväg till praktiken om någon timme.

Kommentarer
Postat av: MikaelaMikaela

tjena! allt bra idag?

2009-10-01 @ 19:43:01
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0