Lyser med sin frånvaro

Det har inte blivit så många personliga inlägg här på bloggen den senaste tiden. Just nu har jag fullt upp med praktiken, så finns inte mycket tid över till något annat än studier och därför finns det inget att skriva om för tillfället. Jag ska ändå försöka få in något sådant inlägg då och då. Förutom dagens låt som jag kommer att lägga upp som vanligt och minst ett inlägg till varje dag lär det bli ändå. Det är bara de om vad jag gör om dagarna som kommer att komma mer sällan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt okej :) Själv då?

2009-10-11 @ 12:31:56
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0