Nu förstår jag...

... varför det är till för två personer. Jag pratar om de extra stora täckena. Det tar verkligen en hel del energi att sätta på ett påslakan när täcket är så stort. Det är nog därför man ska vara två, så att man kan hjälpas åt med det där förbaskade påslakanet. Det känns som att man behöver dubbelt så långa armar eller något. Det blir helt klart lite joxande (stavning) för att få på det ordentligt. Eller så måste man helt enkelt öva upp tekniken. Har trots allt bara satt på påslakanet några gånger. Men det hjälper ju inte direkt att det är förbaskat trångt här heller. I alla fall trångt nog för att sätta på ett påslakan på ett jättetäcke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0