Så här tjejig är jag...

Hittade den här grejen på en blogg jag var inne och självklart var jag tvungen att testa :P

[x ] Du har fler än 10 nagellack.
[ ] Du har en parfym som kostade mer än 500.
[] Du har eller har haft lösnaglar.
[ ] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn.
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[ ] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[x ] Du brukar gå på stan med din mamma
[ x] Du har/ haft rosa på ditt rum

totalt: 4

[x] Du har färgat håret.
[x] Du har slingat håret.
[ ] Du har alltid din mobil med dig.
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[x ] Du älskar att gå till frisören.
[ ] Du solar hellre än att bada.

totalt: 4

DU ÄLSKAR:

[ x] Skor
[ x] Färgen rosa
[x] Shopping
[x] Dekorationer
[ ] Speglar
[ ] Skolan
[] Delfiner
[x] Disneyfilmer
[x] Ljus
[ x] Blommor
[ ] Mjukisdjur

totalt: 7

Du shoppar/shoppat på:
[ ] MQ
[ ] Kompaniet
[ ] Victoria's secret
[x] H&M
[ ] Aima
[] New Yorker
[x] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Colosseum
[ ] sisters
[x] Vero moda

totalt: 3

DU SÄGER OFTA:

[ ] Whatever
[x] Oh my god!
[X] Vet inte
[ ] Cuite
[ ] Hot
[x] Visst
[ x] Säkert
[ ] Ursäkta?
[ ] Fabulous
[ ] Gorgeous

totalt: 4

DU LÄSER:

[ ] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] solo
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star Flash

totalt: 0

DU GILLAR DESSA FILMER:

[ ] Elizabetown
[] Eva och Adam
[x] Freaky Friday
[ ] Ciao Bella
[x] A Walk To Remember
[x] Sweet home Alabalma
[x ] Where The Heart Is
[x] Just My luck
[x] John Tucker Must Die
[ x] The holiday
[ ] Girls United
[x] How To Lose A Guy In 10 Days
[x ] The hot chick
[ x] My girl

totalt: 10

DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[ ] Prisonbreak
[ ] Lost
[ x] Top Model
[ x] Projekt Runway
[x] Desperate Housewives
[ ] The Simple Life
[ x] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[x] Grey's Anatomy
[ ] OC
[ ]Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[x ] Gilmore Girls
[ ] One Three Hill
[x] Heroes

totalt: 7


DU TYCKER ÄR BRA:

[ ] Paris Hilton
[ ] Jessica Simpson
[ x] Mariah Carey
[] J-Lo
[x ] Britney Spears
[x] Beyonce Knowles
[x ] Christina Aguilera
[ x] Hillary Duff
[ ] Lindsay Lohan
[x] Gwen Stefani

totalt: 6

TOTALT: 45 - du är en tjej!

får du: 0-20 mer pojke än tjej
får du: 20-30 pojkflicka
får du 30-41 : rätt så tjejig
får du: 41-50: du är en tjej!
får du: 50-60: Du är värkligen en riktig tjej!

Kommentarer
Postat av: saara

sv; nej haha det är fullkomligt patetiskt :) men folk tittar ju på de? ganska roligt att se på ändå. man får ju ett gott skratt om inget annat :)

2009-10-10 @ 22:50:05
URL: http://saarasaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0