Secret Window

I den här Stephen King-filmen får vi följa författaren Mort Rainey, spelad av Johnny Depp.

Efter hans skillsmässa från sin fru Amy får Mort besök av John Shooter. En hotfull man som hävdar att Mort har plagierat en av hans historier, Secret Window. John Shooter kräver rättvisa, men när inget händer så omvandlas hans krav till hot.

Mort anställer då en privatdetektiv för att få hjälp. Men hoten blir allt mer verkliga och Mort undrar vem i sin omgivning som egentligen går att lita på...

Maria Bello spelar ex-frun.





Kommentarer
Postat av: miiah

Jag har sett den men minns att jag inte gillade den.. hmm, kommer inte ihåg vrf dock :p



SV: Ja den låten är underbar.. :) Många minnen!

Jaså, du förstod det? :p Jag hade ingen aning om vem det kunde vara men sen när man såg han på hans son fest, stod och prata med småflickor o sonen sa till han att han vet då började man ana lite :p

Spännande är det iaf! :D



Vad hittar du annars på ikväll? perfekt tvkäll ju ;)

2009-10-28 @ 20:19:48
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: miiah

SV: Jaha men okej, aj vissa filmer är ju så, att man måste se dem nångång till innan man tycker om den så jag kanske ska se den igen då =)



Jaha okej, haha då förstår jag :) Jag blev rätt chockad ändå när jag såg han gå in i julies rum! Tänk sen när alla får reda på det också.. ;) stackars hennes mamma, hihi :p



Ja okej, det är ju perfekt tvkväll ikväll som sagt :) Jag svarar på kommentarer och ska också kolla på tv, längtar till true blood kmr ikväll! :)

Kramar

2009-10-28 @ 20:39:50
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: rebecka

hej! ursäkta att jag inte har hört av mig tidigare men du vann helgens tävling:) Tänkte bara säga att nu till helgen kommer det vara en ny tävling och vinnaren av den kommer att "möta" dig sen till helgen efter det :)

2009-10-29 @ 01:54:31
URL: http://rsundin.blogg.se/
Postat av: sessan

okej härligt att höra att denna dag varit dig tillmötes! och jätte kul angående praktiken, kanske ett framtida jobb tro?

men kom ihåg att du kommer gå långt med ett jobb som du verkligen trivs med!

nej vad gulligt! nu satte du ett leende på mina läppar angående mappen!

jo jag har haft det helt okej, vad har du haft för dig idag?

och vad ska du hitta på under halloween helgen? :)

ha det bäst!

Puss o kram

2009-10-29 @ 03:16:49
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Ja, vissa Evanescence låtar är riktigt bra! P.s Grym film du lagt upp!

2009-10-29 @ 08:33:51
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0