Sista dagen idag

Jag hade min sista praktikdag idag. Är ganska skönt faktiskt för nu kan jag koncentrera mig helt på studierna. Har kommit efter en del, så har att ta igen nu. Hoppas att jag kan jobba ikapp bara.

Jaha, vad händer annars? Har en filmkväll att se fram emot ikväll, annars händer inte mycket. Försöker just nu få klart en kaka i ugnen, men den vill tydligen aldrig bli klar. Självklart kommer jag misslyckas med den (för första gången) just idag! Nej, nu ska jag gå och kolla den där förbaskade kakan :P

Kommentarer
Postat av: miiah

Men så gott med kaka :D Vad äre för kaka? =)



SV: Härligt ju, hoppas du kommer ikapp med dina studier :) Ligger du mycket efter?



Så roligt med filmkväll, det ska jag ha i helgen, ska åka upp till min pojkvän då :) han sa att han hade hittat skräckfilmer som jag garanterat skulle bli rädd av, så det ska bli kul att se! ;)



Annars har jag bara varit ute på promenad/fotorunda med min lillasyster:)



Kramar!

2009-10-29 @ 18:25:37
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: miiah

SV: Jaså aldrig hört :D Roligt att det var gott ju :D

Åh så tråkigt, matten är inte roligt att ligga efter i :( Det gjorde jag innan med matte b med, skitjobbigt var det. Hoppas du fixar det iaf! :)



Ja eller hur, tummen upp för skräckis :D Nej jag vet ju inte det :( Han ville inte säga vad dem hette för det skulle visst bli en överraskning, haha :p



Kramar=)

2009-10-29 @ 19:49:29
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: miiah

SV: Ja precis :) Du fixar det alldeles säkert!



Haha det gör jag absolut! Ska bli väldigt roligt att se om jag blir rädd av dem då :p haha.



Vad hittar du på i helgen då? :)

kramar!

2009-10-30 @ 10:04:32
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0