The day so far

Har varit hos tandläkaren idag och fixat en tand som jag haft problem med. Blev bara en lagning, så blev inte så dyrt som jag hade fasat för. Visst, det var ju inte billigt heller, men det blir det ju aldrig när man är hos tandläkaren. Även om det kostar, så är det skönt att det är gjort. Oftast blir det ju bara värre ju längre man väntar.

Jag har också hunnit att vara i skolan en sväng, men nu är jag ledig resten av dagen. Ska försöka få lite städning gjord och så ska jag ta hand om disken. Annars blir det nog en rätt lugn dag för min del, känner att jag behöver det. Ibland behöver man helt enkelt en andhämning.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nejjag tror att det var att han ville komma in eftersom det är kallt ute och han såg att jag var hemma så han jamade helt vanligt, men det låter lite roligare om han är utanför och jag sitter inomhus så låter hans ljud roligare :)



Kul att du läser min blogg!

2009-10-12 @ 15:03:27
URL: http://alexandrabrunander.bloggagratis.se
Postat av: Lovisa

*sv:* Ja den var bra, inte så läskig som man trodde men bra handling:)

2009-10-12 @ 15:35:07
URL: http://lovaisa,webblogg.se
Postat av: Matilda

Vill du bli intervjuad?? Göra reklam för din blogg?? Plus få en länkning och massa som besöker just dig??



Var med och tävla i min blogg då!!



För mer information kika in på www.maaatiiildaaan.blogg.se

2009-10-12 @ 16:29:44
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/
Postat av: Helene

haha, ja det är den ju faktiskt :D hihi. ritkigt skön!!!! :D

2009-10-12 @ 17:15:58
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0