Aaaaaahhhh!!!!

Vet inte vad det är med mig idag. Jag har verkligen ingen ork eller lust med något. Fast samtidigt så är jag lite rastlös när jag sitter ner och inte gör något särskilt. Inte ens det, nu, fina vädret ger mig energi eller lust. Tar verkligen emot att göra något. Önskar att jag hade en bok att läsa, det hade nog faktiskt funkat idag. Har egentligen en massa böcker i bokhyllan som jag inte läst än, men ingen av dem känns särskilt tilltalande. Om jag ska vara ärlig så är chips, dricka, kakor det enda som känns tilltalande just nu. Allt som jag inte får äta. Varför!? Jag är verkligen jättenära att gå iväg till maxi och handla något. Jag vill inte! Jo, jag vill! Nej, jag vill inte! Jo, jag... Så låter det i mitt huvud just nu. Inte undra på att man har huvudvärk.
Önskar klockan var typ en timmer mer än den är för då kunde jag börja med maten och då hade jag haft något att göra för att distrahera mig från suget. Aaaaahhh!!!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jo det är sant. Behöver också mycket ljus för att må bra. Men när man varit i mörkret ett tag så blir man så anti-ljus. :P

2009-09-06 @ 17:47:34
URL: http://metrobloggen.se/saibin
Postat av: Sabina

Jamen eller hur! :S Knepigt

2009-09-06 @ 18:55:59
URL: http://metrobloggen.se/saibin

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0