Alla måsten

Har egentligen en massa saker jag måste göra, men vad gör man? Jo, man sitter framför datorn istället. Varför gör jag så? Det är väl mycket bättre att ta itu med saker som de kommer istället för att det samlas på hög. Är jag ensam det fenomenet eller finns det någon mer där ute som gör samma sak?

Det här måste jag göra:

* Städa och dammsuga
* Diska
* Plugga
* Boka tvättid
* Fylla i intresseanmälan om ny lägenhet och posta det.

Kanske inte låter så mycket egentligen, men det är typ hela lägenheten som ska städas och behöver plugga inom alla ämnen jag har. Suck! Orkar inte!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej. Varför är det måsten? Varför måste du t ex städa? Jag är själv en sådan person som använder mig ofta och mycket av ordet måste, men har börjat tänka på om jag verkligen måste alla de saker jag säger. Med en gång man sätter ordet måste framför något, så blir det så negativt och trist.

T ex måste städa. Låter ju inte det minsta kul alls.



Vilken konstigt kommentar.

LÅter som om jag är en väldigt knäpp person. :P

2009-09-28 @ 17:33:05
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej. Det var ju rätt bra svar du hade på alla dina måsten. :) Hoppas du hinner med alla ikväll. :)

2009-09-28 @ 18:37:34
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: rhea

Jag känner igen mig! Har också en massa saker jag borde ta tag i . Kram

2009-10-01 @ 09:10:32
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0