Allergisk mot tjat!

Finns det något som jag verkligen, verkligen ogillar så är det tjat. Kan tycka illa om någon bara på grund av den orsaken. Då menar jag främst tjat där någon försöker övertala mig att göra något jag verkligen inte vill. Hur kul är det egentligen att tjata sig till något när personen egentligen inte vill?!
Verkar som det bara är den typen av killar jag drar till mig. Då menar jag tjat i allmänhet, inte det kanske en del killar verkar försöka tjata till sig. Men visst är det jobbigt när folk håller på och tjatar på en! Man blir så förbannat irriterad på sådant! Jag är nog tamejfan allergisk mot tjat :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

alla ogillar väl tjat?

2009-09-30 @ 20:17:18
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0