Dag tre

Så var man redan inne på dag tre med LCHF. Igår började jag fundera lite på om jag skulle fixa det här eller inte, speciellt som jag var hungrig hela dagen. Men idag är det faktiskt mycket bättre. Visst lite hunger har jag haft, men inte alls lika mycket som igår. Så det går alltså åt rätt håll :)

På dagens meny stod det här:

Frukost: Krämig omelett och bacon



Lunch: Rester från gårdagen - hamburgare med kall sås, sallad och gurka

Mellanmål: Babybel

Middag: Broccoligratäng



Gratängen var riktigt mumsig :)

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

näss! Xd

2009-09-02 @ 21:43:49
Postat av: Anonym

nä , de e så onödigt :S

2009-09-03 @ 07:38:15
URL: http://emmyandersson.blogg.se/
Postat av: Rhea

Kul att det går bra med LCHF! Allt verkar väldigt gott. Kram

2009-09-03 @ 17:26:57
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0