Dagen så här långt + Wallander

Känner mig riktigt trött och slö just nu. Det märks att man inte sovit så många timmar som man hade behövt. Blir nog att jag slänger mig i soffan och kollar på någon film eller något.
Regnar ute verkligen ordentligt nu, ser jag. Usch, det var tur man hann hem innan vädret blev så här. Appropå att inte varit hemma, så var S och jag nere i stan en sväng. Köpte mig en fin top på Gina Tricot. Lägger ut bild på den senare.

Såg ju förresten nya Wallander-filmen inatt; Tjuven heter den. Den var helt okey faktiskt, men känns inte riktigt som de filmerna när Ola Rapace och Johanna Sällström var med. Fast det kan ju faktiskt vara så att man behöver lite tid att vänja sig. Den var ju inte på något sätt dålig, så absolut sevärd!







Kommentarer
Postat av: sandra

fin header !

hoppas du får en bra lördag!

2009-09-05 @ 15:19:22
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: sandra

ja visst är han fin? ;) han är bara 9 veckor med :$

2009-09-05 @ 17:13:05
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: Jenna

Visst är det härligt! Borde verkligen göra det oftare... :) särskilt när man bor litet och inte har en vrå av ledigt utrymme ¨någonstans. Borde nog börja slänga ett plagg för varje som köps eller nåt för att hålla ordningen :P

2009-09-05 @ 17:29:01
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0