Detta förbaskade sug!!

Veckan har gått jättebra... tills idag vill säga. Det går jättebra med den nya kosten, men jag är grymt sugen på något gott idag. Kan säga att jag sneglade en hel del mot alla godsaker när jag var och handlade för en stund sedan. Det är sådana här dagar jag bara vill ge upp eller få ett bakslag och trycka i mig en massa gott. Fast samtidigt så vet jag ju att det går över och att jag ångrar mig efteråt om jag gör det. Ändå så är den där lusten att äta nästan starkare. Antar att det bara är att härda ut tills det har gått över även om jag helst av allt vill ge upp. Tur att jag ska äta lunch snart, då kanske det här suget försvinner. I alla fall för en stund.




Kommentarer
Postat av: kajsakajsa

jaa :/

2009-09-06 @ 12:36:01
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: Sabina

Eller hur. Dock har vi fint väder idag! :O Cyklade till jobbet idag, och trodde jag skulle dö av svett. Sjukt varmt. :P

2009-09-06 @ 14:40:08
URL: http://metrobloggen.se/saibin
Postat av: Sabina

Ja eller hur. Men det är ganska skönt när det är lite ruggigt ute. Då kan man ha bra samvete då man är en riktig soffpotatis. :D haha. Men skönt att cykla när det är fint väder dock.

2009-09-06 @ 17:09:09
URL: http://metrobloggen.se/saibin

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0