Fortfarande sjuk

Jag kan inte påstå att jag känner mig mycket bättre idag. Mår fortfarande skit, men hoppas fortfarande på att jag kan gå till skolan imorgon. Ska försöka mig på en dusch om en stund, så kanske man mår lite bättre sedan. Jag har även tänkt mig att jag ska försöka ta mig till affären. Dvs om det slutar regna någon gång.

Jag har i alla fall gjort något idag. Är nästan klar med inlämningsuppgiften i utvecklingsstörningskursen nu. Det är bara ett par grejer som jag inte löst än, men tänkte höra med mamma om hon kunde komma på något :P Får se om jag orkar göra något mer skolarbete idag. Just nu vill jag bara krypa ner i soffan under en filt och titta på Vänner eller något.

Kommentarer
Postat av: jenny

Hehe okej jag diggar byxorn så mysiga verkar dom .. ja klänningen passar typ till allt :P kram

2009-09-22 @ 13:43:40
Postat av: Jenny

fin header =)

2009-09-22 @ 13:48:21
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Såg den senast igår och ikväll blir det Ghost.. Rip Patrick.. Hedra hans minne genom att kolla på de bästa filmerna.. =D

2009-09-22 @ 14:29:23
URL: http://concordiacumveritate.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack tjejen och krya på dig!

2009-09-22 @ 14:33:37
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0